.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:
ورزش‌های خانوادگی در مازندران ترویج شود

 مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به افزایش تعداد افراد چاق در استان، گفت: برای ارتقا سلامتی خانواده ها باید ورزش های خانوادگی در استان ترویج یابد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، احمد سعادتمند امروز در حاشیه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهر کیاسر اظهار کرد: از برپایی همایش های پیاده روی خانوادگی در شهرها و روستاهای استان استقبال می کنیم.

وی افزود: کیاسر دارای جاذبه ها و استعدادهای منحصر به فردی از حیث ورزشکاران و توسعه ورزش های قهرمانی و همگانی است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر توجه دولت به توسعه ورزش در مناطق محروم، تصریح کرد: به زودی نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر کیاسر راه اندازی می شود.

شهردار کیاسر نیز در این همایش با بیان اینکه امیدواریم این همایش بزرگ زمینه‌ساز چندین برنامه ملی و فراملی در شهر کیاسر شود، افزود: قول می دهم تا سال آینده چهره شهر کیاسر را دگرگون کنم.

خلیل الله انتظاری، برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی را عامل ایجاد شور و نشاط اجتماعی دانست و افزود: حضور خانوادگی در همایش پیاده روی از رشد روزافزون ورزش های همگانی در جامعه حکایت دارد.

وی با بیان اینکه شهر کیاسر با وجود زیبایی‌های خاص خود هنوز ناشناخته باقی مانده است، گفت: این رخداد بزرگ ورزشی فرصتی تاریخی برای شناساندن ظرفیت‌های این شهر است.

شهردار کیاسر، جذب گردشگر و سرمایه‌گذار را از رهاوردهای همایش پیاده‌روی در آینده نزدیک برای شهر کیاسر اعلام کرد.

به گزارش تسنیم، با حضور هزاران نفر مردم  علاقمند به ورزش در بخش چهاردانگه، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهر کیاسر برگزار شد.

همایش پیاده روی خانوادگی که برای نخستین بار در شهر کیاسر برگزار شد، مردم شهر و روستاهای چهاردانگه استقبال بی نظیری از این برنامه فرهنگی و ورزشی نشان دادند.

طبق برنامه قبلی قرار بود، همایش پیاده روی خانوادگی از شبکه سوم سیما و شبکه استانی تبرستان به صورت زنده پخش شود، که متاسفانه این امر تحقق نیافت و موجب نگرانی شرکت کنندگان شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 خرداد 1393
همايش پياده روي خيلي جذاب وبي نظيربودانشاءالله تداوم داشته باشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.191 seconds.